♡en bra dag♡

Tack alla underbara vänner för alla fina gratulationer på min födelsedag igår...
Min dag blev toppenbra!

Som de flesta tidigare år så spenderade jag mesta delen av födelsedagen i stallet och årets julshow. Det var lika kul i år, även om planerna fick ändras i sista sekund... men vi gjorde om, improviserade, hittade annan musik och andra nummer... OCH lyckades! vi fick till en helt ny show, som publiken älskade! Tack alla för stora och fina insatser vid showen!

Det fanns lite fotografer på plats, kanske kommer upp lite bilder från showen senare?

Efter en lång dag, men rolig och lyckad...
-stress och kaos ingår- men det är till för att lösas!
...så blev det dags för födelsedagsfika hemma hos mig ^^

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0