Resultatet...

Tydligen blev fotot beskärt på bloggen, men inte vad jag kan se via mobilen... hmmm... jag får testa mer, så kanske jag kommer på lite mer finesser ;-)
En sak kan vi iallafall hoppas på, att nu när jag kommer åt bloggen via mobilen så kanske jag hinner lägga upp lite fler inlägg från min fullproppade vardag ♡

Lättare att få in nyare foton, som ger en lite mer "livekänsla".
tyvärr hamnade fotot jag ville bjuda på, på snedden... jag gillar inte sneda bilder, haha! brukar alltid vilja redigera dem så att de blir vända åt rätt håll, antagligen finns det en funktion för sånt med, men det har jag inte undersökt ännu ;-)

Det är roligt också med min lilla nya mobil, den har massor av söta figurer som man kan lägga in...☆ jag gillar söta figurer och mönster ;-) Kan ni se stjärnan och hjärtat? kul kul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0